aankomst op Curaçao - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van MRJ Vliet-Soeterbroek - WaarBenJij.nu aankomst op Curaçao - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van MRJ Vliet-Soeterbroek - WaarBenJij.nu

aankomst op Curaçao

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg MRJ

10 Augustus 2014 | Curaçao, Jan Thiel

De klok gaat nog een uurtje terug als we op Curaçao landen. Het is dan 9.30u. Met een taxibusje worden we opgehaald en binnen een half uur naar ons hotel Livingstone gebracht. Ons appartement blijkt al schoon te zijn, dus we kunnen er in. Richard valt als een blok in slaap. Prima temperatuurtje hier, 29 gr. , lekkere wind, veel minder vochtig dan in Suriname.
Na een dagje bijkomen, kom ik erachter dat ik weer de enige van ons drieën ben die niet op internet kan komen met mijn mobiel, én dat ik mijn ipad kwijt ben.
Ofwel in Krasnapolsky hotel laten liggen, ofwel uit mijn tas gehaald tussen Paramaribo en Willemstad. Met mijn mobiel krijg ik weer geen Wifi en dus maak ik gebruik van 3G om de belangrijkste passwords te wijzigen. Je weet nooit wat ze allemaal via mijn iPad te weten komen. Zal de HU niet fijn vinden.
We zwemmen wat, drinken mojito, en halen lunch en ontbijtspullen bij de Albert Heijn verderop. Deze vakantie gaat er opeens heel anders uitzien!
Misschien valt er nog wat avontuur te beleven als we deze werk gaan duiken: we hebben spullen en logboek niet voor niets twee weken meegezeuld!

  • 12 Augustus 2014 - 18:07

    Jasper:

    Ha, jommes,

    Tja... allicht gaat er daar iets mis. En Brunswijk helpt niet iedereen uit de shit. Wel bedonderd dat je je een bikini-onderstukje (niet onbelangrijk) en je iPad (ook lastig) moet missen. Tja...tja...
    Maar gelukkig zal Richard goeie en degelijke onderbroeken hebben, dus jullie moeten nu maar eens lekker relaxen daar in Curacao. Wij in Europa doen dat ook. Het ene drama samen met het andere. Yzedi's, Den Haag met Isis-demonstraties, Donjetsk, Boko Haram, kinderen die in Syrie met hoofden van onthoofden rondlopen... het is om moedeloos en angstig van te worden. Noemen ze zomer. En ik ben nog wel met pensioen! Alsof dát altijd even leuk is.

    Afijn.... we hebben een prima dak boven ons hoofd. Het weer is nog steeds tamelijk goed, we slapen op een prima matras en Pino is zo vrij als een vogeltje. Hij koert en poept op mijn laptop maar geen onvertogen woord van hem (toch een mannetje?).

    We groeten jullie: nog eventjes volhouden hoor!

    Leonie en Jasper

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

MRJ

Mirjam, Richard en Jari zijn op reis naar Birma. We houden jullie graag op de hoogte.

Actief sinds 23 Juli 2014
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 14133

Voorgaande reizen:

25 Juli 2016 - 14 Augustus 2016

MRJ in Birma

24 Juli 2014 - 17 Augustus 2014

suriname en curacao

Landen bezocht: