Duiken met Aad en Esmee en laatste dag - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van MRJ Vliet-Soeterbroek - WaarBenJij.nu Duiken met Aad en Esmee en laatste dag - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van MRJ Vliet-Soeterbroek - WaarBenJij.nu

Duiken met Aad en Esmee en laatste dag

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg MRJ

15 Augustus 2014 | Curaçao, Jan Thiel

Vrijdag 15 augustus, laatste volle dag, die we ook nog vol gaan benutten.
Aad en Esmee hebben gisteren hun duikbrevet gehaald, en vandaag gaan we samen duiken in Directors Bay. Met begeleiding van duikschool Scuba Do. Behalve een cowfish zag ik op deze duik geen vissen of creaturen die ik nog niet eerder hier had gezien. Heel speciaal om met vrienden te duiken. Toevallig deze keer dook er een vrouw van een videoshop mee, die alles heeft gefilmd. Leuke herinnering.
's middags met onze Kia Picanto naar Willemstad. We parkeerden aan de Otrabanda en liepen eerst even naar restaurant De Gouverneur om voor vanavond te reserveren: we eten samen met de familie Hermann.
Daarna over de pontjesbrug naar Punda, waar we rondgelopen hebben. Jari heeft ergens zijn scherm van zijn mobiel laten repareren, was hier goedkoop en snel. Lekker op het pleintje van café Copacabana zitten uitpuffen van de hitte. Daarna aan de overkant Otra Banda even in de auto een jurkje en hakjes aangedaan, en nog wat rongewandeld richting restaurant. De familie Hermann arriveerde. Lekker gegeten in de tuin van De Gouverneur. Na het eten konden we de kade en de mooi verlichte pontjesbrug bewonderen bij avond.
We namen afscheid: tot volgende week!

Zaterdag 16 augustus.
Eerst de auto teruggebracht. Heeft ons voor die twee dagen slechts iets meer dan 100€ gekost, incl bezine, en we hebben er 280 km mee gereden.
Daarna ontbijten, met de duifjes, geel/oranje krupials en een k
mooie kamarie op onze veranda, nog wat zwemmen en inpakken.
Om 12.15 worden we opgehaald voor vertrek naar de luchthaven.
Morgenochtend, zondag de 17e om 7.00u staan we, als alles goed gaat, op Schiphol.
Met in ons hoofd de herinneringen aan een mooie reis door Suriname, een lekker weekje Curaçao, zeker 1000 foto's, en we zijn chocolade-bruin.

• 16 Augustus 2014 - 19:13

Huub:

Graag even een sms je als de vlieger geland is,en een bevestiging dat jullie deze mail
    Hebben gelezen.
    Dan zorg ik dat er vervoer klaar staat ,bij vertrekhal 3 .
    See you Tomorrow..
    Huub

• 16 Augustus 2014 - 20:04

MRJ Van Vliet-Soeterbroek :

Ok wij smssen als we er zijn. Ben je er niet zelf dan?