MRJinBirma - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van MRJ Vliet-Soeterbroek - WaarBenJij.nu MRJinBirma - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van MRJ Vliet-Soeterbroek - WaarBenJij.nu

MRJinBirma

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg MRJ

23 Juli 2016 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Dit is ons verslag van onze naar Birma.

Maandagmorgen vertrekken we, en de voorbereidingen zijn in volle gang.
Dinsdag hebben Richard en Jari verse dollarbiljetten opgehaald (in Birma accepteert men alleen nieuwe biljetten) en hebben ze een nieuwe tablet gekocht. We willen nl. wel een PCtje mee, maar niet zo'n grote laptop. Een kleine tablet lijkt ons het handigst.

Verder hebben we onze vaccinaties, onze visa en onze malariatabletten.
Plus natuurlijk het 'waarbenjijnu' account klaar staan. Zodat de pret kan beginnen.

Deze week het account even doorgeven aan iedereen die het leuk vindt om onze belevenissen mee te lezen!

• 24 Juli 2016 - 09:47

Richard:

Hallo, het issue nu zondag. Gisteren bij mijn moeder geweest om nog even gedag te zeggen, vandaag nog even naar Sassenheim om daar even gedag te zeggen. Drie weken weg is voor ons niet lang, en Birma is een afstand van 16 uur denk ik, maar als je op leeftijd bent, ziet de wereld er anders uit.

• 24 Juli 2016 - 15:49

Mieke:

Hoi!
    Leuk dat jullie naar Birma gaan. Ik wens jullie veel plezier!

Gr,
    oma