Paramaribo, 5 augustus - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van MRJ Vliet-Soeterbroek - WaarBenJij.nu Paramaribo, 5 augustus - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van MRJ Vliet-Soeterbroek - WaarBenJij.nu

Paramaribo, 5 augustus

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg MRJ

05 Augustus 2014 | Suriname, Paramaribo

. Jari is loom en Richard voelt zich niet lekker. Dus trek ik er samen met Annemarie op uit, met een gehuurde fiets, Paramaribo in. Eerst langs een apotheek voor een goede mitella en waterafstotende tape zodat Wouter evt kan douchen.
Daarna naar het centrum, de centrale markt, wat gewinkeld en lunch bij La Gadri, creools restaurant in Fort Zeelandia. Terwijl we daar zitten, vanaf 14u ongeveer, zien we vanuit de richting van de Bosjebruggi een grote bui aankomen. Tot even voor 4 zitten we daar en het wordt niet minder. Uiteindelijk besluiten we toch maar te gaan fietsen, omdat we de jongens nog even willen zien voor ze zonder ons met een busje richting bios vertrekkken. Naast de bios is ook een McDonalds, dus zullen ze daar ook eten.
Wij hebben als volwassenen afgesproken met Louis, de cardioloog en plantageeigenaar die Annemarie heeft leren kennen in het hotel. Hij rijdt ons naar een restaurant in een buitenwijk en we hebben een heel geslaagde avond.
Om half 10 zijn we terug en dan zijn de jongens ook net terug van hun avondje uit.